Månadens bildinlägg - Juni (Röstning pågår)

Tjolöholms slott, Fjärås
Mavic Enterprise Dual

4 gillningar

Torups slott och slottspark

www.hassebilder.se
#hassebilder #djiair3s

3 gillningar

En liten obebodd ö ute i Mälaren.

Bilden tagen ur en video filmad med Hover X1.
Ber om ursäkt för den bristfälliga kvaliteten men känslan finns där. :slight_smile:

3 gillningar

Torneälven, riksgränsen Sverige-Finland, i höjd med Övertorneå. Högvatten och båtsäsongen har så smått börjat, i och med att laxfiske med spö har kommit igång för säsongen. 11 juni 2025. DJI Mavic 3.

5 gillningar

2 gillningar

Torekovs hamn Juni 2025 med Mavic 4 pro creator

3 gillningar

Två nyfikna, DJI Avata 2.

3 gillningar

Sommar är en tur ut på havet. Vår båt fotograferad på Altarholmarna utanför Tjörn.

2 gillningar

2 gillningar

Gryning i Småland

2 gillningar

Är det bara jag som ser ett rådjur? Har verkligen försökt hitta den andra :sweat_smile:

1 gillning

Jag uttryckte mig lite kryptiskt, det jag menade var att både jag och rådjuret var nyfikna på varandra :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Borgholms slottsruin, där det händer på Öland i sommar :slight_smile:

dji mini 3 , Freewell ND64

4 gillningar

Första lift offen. Orust Göteborg Juni 2025.

2 gillningar

2 gillningar

Tävling avslutad! Var med och rösta

Tack till alla som deltagit. Nu är det din tur att rösta. Tråden är öppen för diskussioner och svar, men inga fler bilder kommer adderas som tävlingsbidrag.

Stort tack till alla deltagare:
@Cedric @boondocks @integromk @Lassep @Pblom @LQS @MelkerHeino @ResandeMan @Skara_Linn @bjornartphoto @120meter.se @KlasBertil @CapturedByFelix @maolo7 @ABE75 @Matshallin @KaptenSjopung @Conwill @Lars @Loske @Terrapics @Nattugglan @Chriolss86 @jojje_s @PEZ @Perado @JonasS1 @DanielF @Tdavor @kaltan @Goggen1969 @Carinaheed @Matdeta @Petran_54 @Hassebilder @icas @Kuttainen @PhotoByKeith @Magellan @EL-Wispo @dasa1200 @Ullbrunte @MartinL @ahlstromjp @Ian

1 gillning