Jag säljer här min DJI Mavic 3 T då jag inte längre har användning för den i mitt arbete. Drönaren är i mycket gott skick och fungerar som ny. Den har alltid hanterats varsamt.
Detta är ett komplett och redo-att-använda paket som passar perfekt för dig som verkligen har nytta av en kraftfull termisk drönare.
Ingår:
Nypris ligger på cirka 64 000 kr.
Jag söker ett rimligt marknadspris och är öppen för seriösa bud.
Drönaren passar perfekt för t.ex. inspektion, räddningstjänst, bygg, jakt eller andra professionella ändamål.
Vid intresse eller frågor – hör gärna av dig!
Hej!
Jag såg din annons om Mavic 3 Thermal-paketet och är väldigt intresserad. Jag startar just nu ett drönartjänsteföretag i Västerås med fokus på termisk inspektion av fastigheter — så ditt paket låter som en perfekt match för min verksamhet.
Före jag kan ge ett konkret bud behöver jag gärna svar på några frågor:
• Hur många flygtimmar har drönaren totalt?
• Hur många laddcykler har batterierna (ungefär)?
• Är DJI Care Enterprise fortfarande aktivt på drönaren?
• Finns originalkvittot kvar?
• Är RTK-enheten parad och fungerande — har du använt den själv?
• Vilken handkontroll ingår (RC Pro eller Smart Controller Enterprise)?
• Har drönaren varit med om någon krasch eller reparation?
• Vad är anledningen till att du säljer?
Jag vill vara helt öppen med dig: jag är helt ny i branschen och har begränsat med ekonomiskt utrymme i uppstarten. Mitt börjabud landar på 40 000 kr för hela paketet, men jag är villig att mötas uppåt om allt stämmer och vi har bra kemi. Jag kan betala direkt vid hämtning och kommer gärna och hämtar personligen — då slipper du också frakt och risk.
En sak är dock viktig för mig: jag skulle gärna få testflyga drönaren och se RTK-enheten i drift innan vi gör affär. Det är en stor investering för mig och jag vill känna mig trygg i köpet. Om du är okej med det — var ligger du geografiskt?.
Hör gärna av dig när du har en stund över.
Med vänlig hälsning,
Ken Persson Fält
Kan du skriva din mail adress. Jag återkommer med alla info ikväll
Absolut maila till: ken@ecosky.se
Tusen tack!