Halloj ! Tänkte mej en liten semester i Tyskland och framförallt längs med Moseldalen. Har kollat in Tysklands motsvarighett till vår “drönarkarta” (dipul),och ser att det i princip verkar omöjligt att flyga drönare i detta området. Är restriktionerna vekligen så tuffa (min tyska är ngt begränsad) och är det ens lönt att ta med drönaren dit. Vad tycker ni?