Detta är tråden för dig som behöver köpa ny drönare.
Dela med dig av dina behov! Och är du kunnig får du gärna hjälpa till att svara.
Detta är tråden för dig som behöver köpa ny drönare.
Dela med dig av dina behov! Och är du kunnig får du gärna hjälpa till att svara.
Jag skulle vilja se en lista eller jämförelse av C-klassade drönare som motsvarar DJI:s drönare, dvs avancerad ammatör eller professionell startnivå. Helst med återförsäljare i sverige.
Dvs inte lågkvalitet/leksaker som förekommer med liknande design.
Jo det är svårt att hitta bra alternativ till DJI. Parrot finns, @pegs flyger med Parrot Anafi Ai som du kan se här:
Men DJI är fortfarande kungen på marknaden. Jag har erfarenhet av Autel. Deras modeller fungerar väldigt bra, problemet är att händer något så måste drönaren skickas till Kina för service.
Någon som äger eller kanske bara flugit med en DJI Air 3s och kan lämna lite feedback om vad ni tycker om den?
Både för och nackdelar är önskvärda.
Tack.
Air 3S är en perfekt drönare för hobbyentusiaster. Riktigt skön storlek, grym batteritid och C1-klassningen underlättar så klart.
Kamerakvaliteten är i min mening ett stort lyft från Air 2S.
Där det börjar märkas att det inte är en Mavic är framförallt för seriös filmning där bilden ser lite konstgjort skarp och lite grynig ut jämfört med Mavic 3 Pro. Du får nöja dig med DLOG M vilket ger viss latitud för färgbearbetning men inte alls lika mycket som en äkta LOG-profil.
Detta blir allra tydligast i jämförelse med Mavic 3 Pro Cine eftersom du då också går miste om den robusta 422-kodeken
Kan rekommendera vår video om Air 3S för mer info, finns på Swedrons YouTube!
Tack! den YouTube filmen ska jag kolla in.