Ny medlem fr. Östergötland

Kul med ett forum, snubblade in av en händelse. Flugit till och från i några år men från detta år köpt en mer “riktig” drönare, Mini 4k.
Fotar/filmar mest ödehus, gruvor och annat skoj.
Kommer säkert att hitta mkt matnyttigt här. God fortsättning!
/Calle

2 gillningar

Välkommen till Sverges bästa och endast web forum Calle. Kul att höra ifrån dig och hoppas att du kommer att läsa om många interesanta sake här. Ja, du har verkligen en riktig fin drönare. Själv har jag också en rigtig drönare, en gammal Mavic 2 Pro och en Minin 3 Pro som båda tjänar mig bra. Även om dom är några år gamla så får jag fortfarande bra bidlder och videor från dom. Hoppas att höra ifrån dig med mera fina bilder som du har tagit. Ha det så bra, Torgny Karskoga.

2 gillningar

“Välkommen”! Ja, förhoppningsvis växer detta forumet till något stort, bra och nyttigt - har stor potential!

HDG! /M

1 gillning

Tack så mkt, Torgny.

Klart jag bjuder på lite fler bilder.
Allt gott ./C

1 gillning

En till…

2 gillningar

Sista för ikväll!Ska ju inte nöta ut er. Nya äventyr i helgen om vädret tillåter.:wink:

2 gillningar

Tackar!Ja,det blir nog spännande här att insupa lite tips,inspiration etc.:slightly_smiling_face:

Hej Calle, vad representerar din fina bild. Någon vädligt gammal ruin?

Å kyrkoruin,Vikbolandet utanför Norrköping.Uppförd på 1200-talet men övergiven sen 1870-talet då den brann ner. Fint besöksmål.

1 gillning

Hej! Jag heter Mats & bor i Umeå! Jag har ett stort fiskeintresse & fick upp ögonen för drönare i samband med mina fiskeresor. Flög först en dji mini under en tid för att se/lära & känna efter! Bytte upp mig till en dji air 2S… för bättre kvalité. I samband med mer kunskap/färdigheter, så bytte jag upp mig till en dji mavic 3 pro! Jättebra med ett forum som detta, vill lära mig mer och mer (smått/stort)…

Skulle vilja ta nästa steg mot en specifik utb. i framtiden! :slightly_smiling_face:

1 gillning